هیپنوتیزم و علوم غریبه ( علوم فرا روانشناسی)

بررسی هیپنوتیزم و علوم غریبه ( علوم فرا روانشناسی)
مشخصات بلاگ

آموزش و بررسی علوم فراروانشناسی هیپنوتیزم . علوم غریبه- تبادل تجربیات شخصی

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ق.ظ

تله کنزی جیست؟

قواعد دور جنبانی


۱-همه می توانند«هر شخص زنده ای که مغز دارد» فقط باید آن را بکار برد

۲-حد و مرز این نیرو بی حساب است

۳-باور کردن این توانایی

۴-روزی نیم ساعت تمرین و هدف،وقت و حوصله

۵-روی یک روش حداقل یک هفته تمرکز کنید

۶-بجای جدی گرفتن آن ،به آن به چشم یک بازی نگاه کنید

۷-حتی یک درصد شک و تردید در توانایی خودتان برای انجام به خودتان راه ندهید

۸-هر گونه مانع کوچک یا بزرگی را در هم بشکند

۹-سعی نکنید این کار را موشکافی کنید فقط آن را به عنوان یک اصل بپذیرید

۱۰-منطق را رها کنید

۱۱-خلوص قلب داشته باشید

۱۲-هدف شما از انجام دور جنبانی پست و کوچک نباشد

۱۳-مدیتیشن لازم است و ذهن را آماده می کند

تمرین شماره۱: تمرین دیگری که می توانید انجام دهید ،استفاده از یک توپ پینگ پنگ که بر روی سطح صاف قرار داده شده است می باشد. خود را ریلکس کنید و به توپ خیره شوید و قصد حرکت توپ را در خود ایجاد کنید. در مقابل چشم ذهن خود آن را در حال حرکت ببینید. به مدت ۳-۲ دقیقه توجه خود را کاملا بر روی آن متمرکز کرده ، سپس توقف کنید. بعدا مجددا تمرین نمائید. صبور باشید و این تمرین را با انعکاس تجسم های مختلف انجام دهید

(حرکت توپ با اشعه لیزر ،چکش،تودهای از هوا و……)

تمرین شماره٢: نیم ساعت مدیتیشن کنید و یک شمع را در مکانی امن روی میز روشن کنید، رنگ سفید برای شمع بهترین است بعد از چند تنفس شکمی به شعله خیره شوید، بعد از مدتی که پلک نزنید شما فقط شعله را فقط شعله را خواهید دید،نه میزی وجود دارد ونه شمعی حالا تصور کنید شعله به طرف بالا در حال رشد است،بلندتر و درخشانتر،ذمی توانید دستانتان را بالای آن نگه دارید و تصور کنید که شما دارید شمع را به طرف بالا می کشید.تصور کنید شعله بی میلی نشان می دهد و کو چکتر و کوتاهتر می شود .

 

مولدهای سایونیک

مولدهای سایونیک  وسایلی هستند که بوسیله انتشار جریان از چشمهای شما فعال می شوند.

تمرین شماره٣:به عنوان یک تمرین برای انعکاس انرژی از طریق چشمهایتان مولد سایونیک زیر را بسازید.ابتدا با کمک یک پرگار ۲ دایره به قطر ۵/۷ اینچ بر روی کاغذ بکشید. بوسیله قیچی به دقت آنها را ببرید.بر روی این دوایر یک قطعه به اندازه ربع دایره را مشخص کرده و با باقی گذاشتن یک بال کوچک از این ربع دایره باقیمانده آن را ببرید و جدا کنید.دو مخروط درست کنید و با استفاده از سوراخ های ریزی که در مرکز این دوایر ساخته اید و بستن گروهای مناسب بر روی یک نخ در محل از مناسب مخروط ها را بر روی این نخ سوار کنید. این اشکال مخروطی از آن جهت انتخاب شده اند که از نظر ذخیره انرژی شبیه به هرم عمل می کنند.مخروطها را طوری آویزان کنید که کمی بالاتر از سطح چشمان شما قرار گرفته و در معرض جریان هوا نباشند.تا وقتی که کاملا از آنها نخ عبور داده شده است کمی خارج از مرکز می با شند ،زاویه مختصری بوجود می آید.حالا به مخروطها نگاه کنید و واکنش زیادی نسبت به انرژی اشعه چشم شما می شود.حالا به مخروطها نگاه کنید و واکنش حاطه را مشاهده نمایید به آرامی کف دست خود را از زیر به مخروط پایینی نزدیک کنید و به انرژی ارتعاشی روی هر کره توجه نمایید.آیا می توانید با انرژی اشعه چشمی خود باعث حرکت مخروطها شوید؟

همانگونه که قبلا گفته شد جریان انرژی وجود دارد که از چشمان شما به خارج انتشار پیدا می کند.بنابراین حرکت دادن اشیایی که ذخیره کننده انرژی پرانیک هستند «مانند مخروطهای کاغذی»آسان است.

از چه فاصله ای می توانید مخروط ها را تحت تاثیر قرار دهید؟ آیا می توانید با چشمان بسته و فقط با تجسم ذهنی که در حال نگاه کردن به مخروطها می باشد آنها را فعال کنید؟آیا می توانید بوسیله نگاه کردن با دید محیطی آن را تحت تاثیر قرار دهید؟آیا می توانید با اضافه کردن تدریجی به اندازه و وزن مخروطها دامنه انرژی اشعه چشمی خود را که در آن نقطه دیگر نمی توانید با نگاه کردن به مخروطها آنها را حرکت دهید تعیین کنید؟

 

سایکو کینزی کنترل یا تغییر یک وضعیت (خارج از بدن ) با استفاده از ذهن به تنهائی می باشد۰سایکو کینزی انواع مختلفی دارد :تله کینزی (حرکت اجسام با نیروی ذهن )،پیرو کینزی (کنترل آتش )،کرایو کینزی (کنترل یخ) هیدرو کینزی (کنترل آب )،الکترو کینزی (کنترل الکتریسیته )و…..

تله کینزی چیست؟

تله کینزی توانایی حرکت دادن اجسام توسط انرژی روانی می باشد.تئوری که در ارتباط با تله کینزی وجود دارد که آن به وسیله میدانهای انرژی یا امواج انرژی روانی به میزان کافی متراکم شده اند باعث حرکت اجسام می شود.هر کسی به سعی و تلاش مناسب می تواند نیروی خود را تحت کنترل در آورده و مورد استفاده قرار دهد.همه افراد بطور ذاتی دارای نیروهای روانی و قدرت تله کینزی می باشد ما از همه قسمتهای مغز خود استفاده نمی کنیم. هر یک از ما از قسمت خاصی از مغز خود بیشتر استفاده می کند.برخی دیگر از ریاضیات منطق، ورزش، نویسندگی هر یک از این فعالیتها از قسمت خاصی از مغز استفاده می کنند.این مسیله در مورد نیروهای روانی نیز صادق است.همه ما هر کدام تا حدی از پتانسیل های روانی خود استفاده می کنیم.برخی از افراد فقط می دانند که چه وقت چیزی در حال وقوع است یا می توانند نتیجه یک حادثه را بهتر از دیگران پیشگویی کنند یا می توانند حس کنند که فردی را که ملاقات می کنند کاراکتر خوب یا بدی دارد.همه این ها نشان دهنده استفاده از نیروهای روانی می باشد هر کسی می توانند با تمرین مناسب تله کینزی را یاد بگیرد.تنها چیزی که مانع پیشرفت شما می شود باور نکردن خودتان است درست مانند بچه ای که می گوید “من نمی توانم ریاضیات را یاد بگیرم اینکار غیر ممکن است”. استعداد افراد درفرا گیری وپیشرفت دراین زمینه مانند هر پدیده آموزشی دیگرمتفاوت ومتنوع خواهد بود . درصورتیکه انواع دیگری از آموزشها وتمارین مربوطه وجود دارد که به ایجاد ریلکس منتهی میشود لذا امکان دارد که هر آموزش درین مورد مناسب ومتناسب با وضعیت جسمی وروحی فرد باشد که با مورد خاصی ازایجاد ریلکس هماهنگ وبه نوعی مترداف درساختاری این ایجاد است ونکته دیگر اینکه انرژیهای روحی ازجمله افزایش وازدیاد چه توانائی درزمینه دریافتهای خارج ازحسی ،تحت تاثیر وشرایط برخی از عوامل محیطی قرارمیگیرند لذاافزایش ویا نقصان امواج مغناطیسی ، فشارهوا ، تابش اشعه های کیهانی ،ومیزان ذرات باردار الکتریکی و..، اختلالات وتغیراتی درین زمینه ها ایجاد می کنند البته هر چقدر قدرت و قابلیت هایمان افزوده شود کمتر تحت تاثیر این نوسانات قرار می گیریم ضمن اینکه هرفردی ازافراد جامعه در زمینه نیرو وقدرت های روحی با یکدیگر نیز متفاوتند بعضی استعداد بیشتری در زمینه روشن بینی یا کلرویانسدارند وبرخی در زمینه پسیکومتری (بسیکوکی نسیس ویا شفابخشی واحتمالامواردی دیگر ازاین دسته) ،قدرت واستعداد نشان میدهند ومبحث این جلسه در ارتباط با قدرت تاثیر گذاری برحرکات اجسام یا(تله کینزی) است خصیصه ای که شخص را قادر می کندتا ازطریق آن براشیاء مختلف اثر گذاشته یا آن اشیاء را به حرکت درآورددر مراحل اولیه این تمرین و آزمایش سعی میکنم از مواردی تجربه کسب کنیم که تا حدودی انجام آن ساده تر است لذا پس از آرامش وتمرکز به روشی که قبلا گفته شد ویا به طریق های دیگر، باید فکر واراده خود را متوجه شیئی مورد نظر کرده به شدت به منظوری که داریم فکر کنیم یعنی اگر منظور ازتمرین ، حرکت دادن آن شیئی باشد روی حرکت وجابجائی آن تمرکز میکنیم ولی اگر منظور خم کردن آنست تمام توجه را بدین منظور روی آن شیئی تمرکز میدهیم ،رمز موفقیت دراین تمرین تقویت اراده وشدت خواسته ما است واینکه با یقین واعتقاد به این پدیده واطمینان به حصول نتیجه آن ،که مورد اخیربسیار در موفقیت موثراست.

پیشرفت در تله کینزی

بسیاری از افراد می گویند من مدت زیادی برای انجام تله کینزی تلاش کرده ام اما هنوز نمی توانم آنرا انجام دهم علت این امر در اکثر موارد یکسان می باشد اغلب افراد فکر می کنند یک هفته تمرین مدت طولانی می باشد.افراد با استعداد ممکن است ظرف دو هفته آنرا بدست آوردند اما اکثریت ما نمی توانند کمتر از چند ماه و شدید چند سال به آن برسند.نکات زیر به شما کمک خواهند کرد که در مسیر درست تله کینزی حرکت کنید:

۱- روزانه بمدت نیم ساعت و یا حداقل پانزده دقیقه مدیتیشن کنید«بجای مدیتیشن شما می توانید از سی دی هماهنگ کننده مغز تله کینزی که حاوی دو قطعه هر یک بمدت بیست دقیقه می باشد استفاده کنید.هر دوی آنها برای تقویت قدرت تله کینزی می باشد هر دو را امتحان کنید و هر کدام که برایتان مناسبتر بود بصورت روزانه و مدام با شرایط ذکر شده در راهنما گوش دهید.

۲- حداقل روزانه یکبار و در صورت امکان دوبار بمدت سی دقیقه تله کینزی را تمرین کنید

۳- بمدت یک هفته روی یکی از تکنیکها تمرکز کرده و در صورتیکه از آن نتیجه ای نگرفتید روشهای دیگر را به تناوب امتحان کنید

۴- راحت باشیدبه جای اینکه خیلی سخت بگیرید در مورد آن به عنوان یک آزمایش یا بازی فکر کنید اگر بیش از اندازه تلاش کنید خودتان را خسته می کنید و به جایی نمی رسید.

۵- دست از تلاش بر ندارید

۶- به خودنان نگویید که نمیتوانیدآن را انجام دهید چرا که شما میتوانید.

۷- باور داشته باشید

ازکجا شروع کنیم:

چیزهایی وجود دارند که قبل از اینکه شما بتوانید در تله کنیزی بجایی برسید باید روی آنها کار کنید موانعی که برانها غلبه کرده و تمریناتی که باید انجام دهید

شک، تله کنیزی یک واقعیت است .بساری انرا انجام دادهاند .شک مانند دیواری است که بین شما و تله کنیزی قرار میگیرد از روی این دیوار عبور کنید و انرا پشت سر بگذارید.

منطق، ما در یک جهان عمل گرا زندگی میکنیم .طبیعی هست که شما بخواهید باری هر چیزی بدنبال دلیل ومنطق بگردید. اما خود را به زحمت نیاندازید. عمل گرائی را کنار بگذارید هنگامی که به تله کنیزی برسید متوجه میشوید که مفهوم منطق در مجموع چقدر احمقانه است

خلوص قلب، شما برای چه میخواهید تله کنیزی را یاد بگیرید دلیل شما بایستی مثبت و نیتتان خالص باشد در صورتی که میخواهید به دیگران اسیب برسانید یا نیت سوئی داشته باشید یا این را یک مزیت و برتری نسبت به دگران تلقی کنید لطفا ان را فراموش کنید . انرا به منظور تمرین ذهنتان انجام دهید

مدیتیشن، هرقدر شما بتوانید مدت زمان زیادی را صرف جدا شدن از ماده ( دنیا ) کنید همان مقدار به دنیای ماوراء نزدیک می شوید.

 

سایکو کینزی (وخم کردن قاشق با نیروی ذهن )

همه چیز در کائنات به طریقی با یکدیگر ارتباط دارند. انرژی افکار شما اثر موجی بر روی هستی دارد و شدت آن بر روی محیط مجاور شما بیشتر میباشد. افکار منفی اثر نامنظم و پراکنده تولید می کند. توسعه قدرت سایکو کینزی مشابه چیزهای دیگر در زندگی شما میباشد. شما باید میل دستیابی به آن را داشته باشید. شما باید اعتقاد داشته باشید که انجام آن برای شما امکان پذیر است و بایستی انتظار بدست آوردن آن را داشته باشید. برای انجام این تمرین به راحتی بر روی یک صندلی بنشینید. عضلات بدن را بطور کامل از پائین به بالا ریلکس کنید. به روشی که در تمرین مربوطه به تنفس ریتمیک برای هماهنگ کردن فرایندهای بدن /ذهن گفته شد. چند نفس عمیق بکشید ،تا ۴ شماره به آرامی و به صورت عمیق و شکمی نفس بکشید. تا۴ شماره آن را نگه دارید. تا۴ شماره هوارا تخلیه کنید و در حالت تخلیه کامل تا ۴ شماره توقف کنید. این عمل را چند بار تکرار کنید.

از آنجائیکه هیجانات مثبت باعث متمرکز کردن جریان انرژی میشود ،اشیا را در مقابل خود نگهداشته و احساسات لذت بخش نسبت به آنها در خود ایجاد کنید ۰ شک و تردید و عدم توانائی در اعتماد به خودتان باعث پراکنده شدن انرژی شده و شما را عقب نگه می دارد ،بنابراین با روحیه مثبت تمرین کنید ،شما موفق خواهید شد

تمرین1:قاشقی را بردارید و آنرا در محل اتصال دسته قاشق به قسمت اصلی با انگشتان خود نگه دارید. آنرا با ملایمت بگیرید و با انگشت شصت به آرامی به قسمت وسط فشار وارد کنید. در حین فشار دادن قاشق یا شصت خود ،به صورت درونی این کلمه را تکرار کنید خم شو. این دستور ذهنی را شما میتوانید به روشی ریتمیک یا هر طریق دیگری که احساس راحتی بیشتری می کنید تکرار نمائید ۰ در هنگام فشار دادن به قاشق و تکرار کلمه خم شو در ذهن خود مجسم کنید که قاشق از قبل خم شده است یا اینکه آن مانند یک دسته ماکارونی خیس کاملا نرم میباشد. تصور کنید کره ای از انرژی سفید رنگ در بالای سر شما می باشد ،سپس از طریق سر شما به طرف پائین و بازویتان حرکت کرده وسپس از طریق نوک انگشتان وارد قاشق می شود ۰ تجسم کنید که جریانی از انرژی به شکل مار پیج از چشمان شما خارج شده و به قاشق انتشار پیدا میکند. در هنگام انجام این تکنیک تمامی هوشیاری خود را بر روی این فرایند متمرکز کنید. مشغول بودن ذهن با ارتعاشات احساسی روزمره می تواند مانع گرفتن نتایج دلخواه شود. ذهن را از هر گونه تفسیر ،بررسی و یا آشفتگی خالی کنید. هر چقدر که توجهتان متمرکز تر باشد قاشق سریعتر خم خواهد شد. در اکثر مواقع قاشق از نازکترین قسمت خود خم خواهد شد و گاهی به حد ی نرم می شود که فشار جزئی انگشت شصت باعث خم شدن آن می شود. اگر تا به اینجای کار تمام تمریناترا با حوصله ،پشتکاری ،دقت انجام داده باشید انرژی ،تمرکز و قدرت تجسم شما  به اندازه کافی برای انجام این کار افزایش پیدا کرده است. در ابتدا ممکن است دستیابی به نتیجه طول بکشد ولی گاهی نیز به سرعت رخ می دهد. بعد از انجام یکبار خم کردن موفقیت آمیز ،خم کردن های بعدی در زمان کمتری طول خواهد کشید چرا که سیستم باور شما قویتر خواهد شد.  ۱۰ تا ۲۰ درصد افراد در همان باور اول موفق خواهند شد.

به این تمرین به چشم یک سرگرمی هیجان انگیز نگاه کنید. از کلمه سعی کن استفاده نکنید.

شما یا می توانید قاشق را خم کنید ویا نمی توانید. اگر دفعات اول نتوانید حتما در جلسات بعد با پشتکار وتلاش خواهید توانست.

 

تمرین

در اطاقی ساکت وبا روشنائی کم می نشینیم ولیوانی را به فاصله حدودا" هفتاد سانتیمتری قرار می دهیم وسپس یک برگ کاغذ به ابعاد 15در15 و یا 20در20روی آن میگذاریم آنگاه در حالی که در آرامش قرار داریم تمام توجه مان را روی کاغذ متمرکز میکنیم وبه شدت اراده میکنیم که کاغذ رابه حرکت درآوریم و از روی لیوان بیافتد سعی کنیم که لیوان وکاغذ درمقابل نسیم و یا نفس مان قرار نگیرند در صورت عدم موفقیت باز هم به تمرین ادامه میدهیم البته زیاد خود را خسته نکنیم لذا در ادامه آزمایش ودر صورت موفقیت، بجای کاغذ ازمقوااستفاده میکنیم .

تمرین


چند عدد چوب کبریت را روی میز مقابل خود میگذاریم سپس درحالی که دستان خود را درفاصله 20 تا 30 سانتیمتری بالای آن قرارمی دهیم با حرکت دادن دستانمان ازهمان فاصله سعی میکنیم چوب کبریت ها رابه حرکت درآوریم وتا ازروی میز بریزندباید توجه کنیم که موفقیت دراینکار بستگی به شدت تمرکز و اراده ومیل باطنی مان دارد نه جهد وکوشش ظاهری ....درصورت موفقیت میتوانیم از اشیاء سنگینتر مانند خودکار ویا قوطی کبریت ...ویا شیئی سنگینتری استفاده کنیم..

تمرین

یک سوزن عمولی وتا حدی کم قطر یا نازک را درمقابل خود به فاصله40 تا 70 سانتیمتری قرار می دهیم آنگاه در آرامش کامل ، فکر ونگاه خود را روی آن تمرکز داده وبا یک قصد ونیت درونی اراده می کنیم که سوزن خم شود باید این احساس را درخود تقویت کنیم که نیروئی که ازچشمان ما به طرف شیئی مورد نظرمان ساطع میشود عنقریب آن شیئی (سوزن)،خم خواهد شد بعداز موفقیت دراین کار میتوانیم از اشیاء بزرگتر مانند قاشق وچنگال ویا میخ .غیره استفاده کنیم...

 

حرکت دادن یک شی کوچک:


یک شی کوچک، سبک و روشن انتخاب کنید که کاملا از جنس یک ماده ی روشن باشد. مثلا یک حلقه انگشتر.
ذهنتان را بطور کامل پاک کنید. نباید هیچ گیجی و سردرگمی داشته باشید و اجازه ورود فکرهای نادرست را هم ندهید. تمرکز رمز موفقیت است.
یک تونل خیالی بین سرتان و شی در نظر بگیرید که از داخل آن به شی نگاه می کنید و هیچ چیز دیگری دیده نمی شود. حال تصور کنید دستان خیالی ذهنتان بیرون آمده و آن شی را به داخل مغزتان می کشد. با احساس کشش ممکن است بخواهید صداهایی در سرتان بوجود آورید که نشان دهنده میدان مغناطیسی قوی است. (مثل نننننن...نننن.) شاید احمقانه به نظر برسد اما روش موثریست.
انتظار نداشته باشید دفعه اول به نتیجه برسید. فقط تمرین کنید.


توصیه های لازم.


در مراحل اولیه تمرین ها وآزمایش ها اصراری برای موفقیت صد درصد نداشته باشید بلکه در شرایط تمرین ، حدوث پدیده را از طریق یک احساس وتحریک درونی منتظر باشید زیرا پدیده حرکت ، نیروی عصبی وروانی زیادی رابه مصرف میرساند لذا درصورت موفقیت نباید بلافاصله اقدام به تمرین نمود ویااینکه با اشیاء بزرگتروسنگین تری انتخاب کنید بهتر است ابتداء به جلسات نظم داده سپس مدتی روی یک شیئی تمرین کرده وآنگاه به اشیاء سنگینتربپردازیم نظم دادن به جلسات وحفظ آرامش درهر جلسه دستیابی به موفقیت را امکان پذیر میکند لذا با توفیق دریک تمرین نباید برای حصول به نتیجه ای قطعی تر نظم جلسات را بر هم بزنید بهتر است با متانت وصبوری به تمرینها ادامه دهید ودر صورت موفقیت درتمرینات قبل از حصول مهارت لازم،نباید استعداد خود را به نایش بگذارید ودرمیان جمع عمل کنید زیرا دراثرتشتت افکار نیروی روانی بیشتری مصرف شده وامکان موفقیت کم ویا ممکن نمیشودضمنا چنانچه افراد در جلسات خود وسیط(مدیوم ) ویا احتمالا کودک ونوآموز باشند به وقوع پدیده کمک میکنند زیرا سیلات روانی آنها به گونه ایست که درحدوث پدیده دخالت خواهد داشت حتا درصورت ارادی ویا غیرارادی آنها ...

 منیع: http://asrarezehn.blogfa.com/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
محمود داوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی